mandag den 18. oktober 2010

Er jeg heldig???/ Ai-je de la chance???

Da den nye Anette Danielsen bog udkom var Gitte saa soed at tilbyde at sende den ned til mig.  Hurraaaaaa pakken kom i dag. Det stakkels postbud maa have spaened hele vejen ned til dette strejkehaergede land, for  Gitte sendte pakken i fredags. Og...... Saa havde hun lagt en overraskelse oveni: Mit yndlingsugeblad. Tusinde millioner tak Gitte.  Saa nu kryber jeg op i sofaen med en god kop tea og saa skal der savles over de dejlige modeller mens jeg lader startitis overtage styringen.Yes!

Quand le nouveau livre de Anette Danielsen est sorti, avait Gitte  la gentillesse de me proposer de me l'envoyer. Super, le paquet est arrivé aujourd'hui. Le pauvre facteur a du courir jusqu'à ce pays paralysé par les grèves et il lui en a fallu que trois jours pour le faire. Merci le facteur. En  plus elle y avait ajouté mon magazine préféré comme surprise. Mille merci Gitte. Alors à moi le canapé et une bonne tasse de tea, car maintenant je vais baver sur ces modèls magnifiques et laisser "startitis" prendre les commandes.

16 kommentarer:

  1. Det var da en dejlig pakke at få. Der er vist basis for mange timer i sofahjørnet:)

    SvarSlet
  2. J'ai hâte de voir tes nouveaux modèles et d'admirer tes futures réalisations ! A bientôt !

    SvarSlet
  3. Så deilig. Mye fint å se i den boka tenker jeg, og det bladet er vel også inspirerende:)

    SvarSlet
  4. Pyha, det er nemt at blive fristet, jeg har selv lagt bogen til side, indtil jeg får afsluttet nogle af de mange projekter, jeg har gang i.
    Godt gået af postvæsenet - min veninde sendte brev fra Kalundborg her til Aalborg i fredags - og det er endnu ikke nået frem

    SvarSlet
  5. Gitte er nemlig bare så sød - det kan vi hurtigt blive enige om :-)

    Lad du bare startitis råde, jeg er f.eks. begyndt på Tankestreg, Regnvejrsdag, lige om lidt Syren og så naturligvis Frost fra den gamle bog - og jeg har slet ikke tid, fnis ;-) Så der kommer nok til at gå et stykke tid, før jeg kan vise noget færdigt ;-)

    SvarSlet
  6. En dejlig overraskelse - jeg får hendes verden, når svigermor er færdig med dem.
    Må heller få fundet den så omtalte bog og se hvad der er med den :o)

    SvarSlet
  7. Uhh hvor er hun altså sød hende Gitte, så er der dømt råhygge i sofaén.

    Spændende at se hvor hårdt du bliver ramt af startitis, jeg har indtil nu holdt mig i skindet.....men det kan jo ikke blive ved sådan vel ???

    SvarSlet
  8. Tillykke (eller måske jeg skulle sige) Gratulerer med ny bog, det er bare så dejligt at få pakke fra hjemlandet ;o) Hendes Verden finder vejen herop hver uge, og jeg glæder mig hver uge til at se håndarbejderne og ellers at lidt dansk. Ha' nogle hyggelige timer i sofakrogen sammen med Annette Danielsens bog og Hendes Verden :o)

    SvarSlet
  9. AD's bog er stærkt i mine tanker om at finde vej til mig - men jeg venter til messen i Fredericia, hvor jeg håber på signatur fra AD i den... har kun hørt godt om bogen...
    og rigtig skønt at få hjælp til at blive ejer af en spændende bog...
    kh
    Annette

    SvarSlet
  10. Ja, hende Gitte, hun er sød :-)
    Jeg syntes at bogen har rigtig mange dejlige opskrifter.
    Jeg har allerde et par stykker jeg gerne vil strikke. Men har givet mig selv et forbud indtil Folklore jakken er færdig.
    Nu må jeg se om jeg kan overholde det :-)

    SvarSlet
  11. Jeg synes altså også bogen er fuld af lækre modeller. Godt at den kom vel frem ;-)

    Jeg skal også igang med både den ene og den anden model, men har lige et par projekter, der skal gøres færdigt før der må købes nyt garn til de dejlige modeller.

    SvarSlet
  12. Du er vel nok heldig. Jeg skal vist ønske mig den bog i julegave, må dog nok lige kigge den igennem først, når jeg kommer over den ved lejlighed, for jeg formoder bare den er værd at eje, har endnu ikke set hvad den gemmer.

    SvarSlet
  13. Heldige dig ;o)
    Jeg må se, om jeg ikke kan komme til at bladre i et eksemplar et sted, så jeg ved, om den skal på ønskesedlen.

    SvarSlet
  14. Bonne lecture! J'ai hâte de voir quels modèles tu vas tricoter!

    SvarSlet
  15. En dejlig pakke at modtage. Bogen er rigtig god med mange flotte modeller og i ugebladet Hendes Verden er der ofte gode opskrifter. God læselyst :)

    SvarSlet