fredag den 11. april 2014

Er det slemt doktor????

Allerfoerst skal I alle have et stort tusinde tak for alle de soede hilsner til min foes'da'. I er 100% herlige.
Og saa til dagens flovhed!

Jeg tror jeg slog alle rekorder af glemsomhed i dag.

Skulle ud at handle efter sport og glemte selvfoelgelig indkoebsposerne. Det er ikke det store problem da supermarkederne hernede stadigvaek uddeler uholdbare plastikposer, som , naar de holder, er gode til at genbruge som skraldeposer ude paa badevaerelset.

Jeg fik saa hel hel samling af dem der i mit bagagerum, koerte hjem, fik bilen i garage, lavede mig en gooood kop kaffe  paa min fantastiske maskine, satte mig ned for at ordne post og........ opdagede at der var noget rivende galt.

Jeg  havde glemt indkoebene i bilen.

Nogle gange er der altsaa langt fra naese til mund!

Er det slemt doktor?????

8 kommentarer:

  1. Jeg gik hele dagen i går med blusen omvendt på, så lommerne foran, sad lige på bagen med nitter og det hele. Og var der nogen, der gjorde mig opmærksom på det? Nej da!
    (Du er altså ikke alene, og nu har vi fået et dejligt fredagssmil på læben, ik'?)
    Rigtig god påske!!!

    SvarSlet
  2. Det er da godt, det ikke var i butikken, du havde glemt alle dine varer ;-)
    Rigtig god weekend - og glem nu ikke dig selv et eller andet sted

    SvarSlet
  3. Sådan er det når man har meget om ørene ;)
    Tillykke med dagen ;))

    SvarSlet
  4. Ja nogle gange kan man undres over hvor glemsom man kan være :)) Godt du ikke havde efterladt varerne i butikken!
    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  5. Så længe det ikke er børnene, du glemmer i bilen, så går det nok :)
    God weekend.

    SvarSlet
  6. Uha Lin, den sygdom er en af de helt alvorlige ;-) Skynd dig til lægen ;-) Alternativt kan du også bare se det som et udtryk for "den kloge professor, der er så distræt med praktiske gøremål, fordi hun har hovedet fuldt af meget vigtigere ting" - ved ikke helt om du hører til i den kategori, eller hva? ;-)

    SvarSlet
  7. Haha, åh, en af de dage.

    - Anne

    SvarSlet
  8. He he...jeg glemte varene i butikken en gang. Og Mannen glemte datteren i barneparken. Han kom kun hjem med sekken......
    Ellers pleier jeg å ta ut tøy fra vaskemaskinen, og så er det plutselig noe jeg bare skal gjøre først, og da glemmer jeg det hele, til jeg plutselig husker det etpar timer senere.....
    Jeg er 3.5 år eldre enn deg, så du har mye i vente.
    Grattis med vel overstått fødselsdag, Lin.
    God påske

    SvarSlet