onsdag den 1. april 2015

Endnu et aar

Saa gik der soerme et aar til og jeg tager fat paa aar 46.



Det er jo hverdag, saa vi venter lidt med fest og farver.
I dag faar vi en tysk korrespondent som skal blive hos os i 17 dage saa jeg er lidt spaendt paa hvordan det kommer til at gaa.  

Ellers oever jeg stadig med min maskinquiltning. Det er ikke saa nemt, saa foreloebigt gaar det ud over foret i mine tasker. ( Det skal jo gemmes vaek i dybet alligevel hehe)


Strikkeriet gaar lidt traegt for tiden. Jeg er begyndt paa AD's Gekko men jeg synes ikke jeg kommer nogen vegne, men det goer jeg jo nok alligevel lol.



Og saa er der kage folkens. Velbekomme.

14 kommentarer:

  1. Til lykke med din 46. fødselsdag! Nu går du ind i it 47. år søde...
    Du bliver hurtigt god til maskinquiltning. En god ide til brugbare ting hvor du samtidig kan øve dig: Saml ca 10"x10" eller 12"x12" sandwich: Bagsidestof, mellemfoer (gerne thermolam, der er lidt stift), forsidestof (måske prøveklude på nye patchworkteknikker eller blokke) og øv dig i at maskinquilte dem i et flot mønster. Enten doodles som du har gjort herover, eller hvor du følger mønstret eller figurer i forsidestoffet. Skær rent når du har quiltet, og brug disse prøver til at sy Bløde Bokse efter Maria Moma Quilts tutorial: (http://allmomasquilt.blogspot.dk/2010/07/sy-en-boks.html) Gode at have til gaver!

    SvarSlet
  2. tillykke med dagen :-) jeg håber at du bliver fejret og forkælet :-)

    kh
    Angelika

    SvarSlet
  3. TILLYKKE :-) Og tak for kage :-) Smart at øve på for-stoffet - synes da ellers det ser ret godt ud, det du får lavet :-) Håber, du får dejlig chokolade med kager og gaver til :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke. Og tak for kage, - ikke noget der satte sig på sidebenene.....

    Det der quilt ser da godt ud. Det kan du vist godt være bekendt at vise frem.

    SvarSlet
  5. Næh, tillykke! Håber, du har en fantastisk fødselsdag!
    (Din quilt er flot!)

    SvarSlet
  6. Et forsinket, men velment hjertelig tillykke med fødselsdagen :-) Superflot quilt ......sådan noget ville jeg aldrig kunne finde ud af, så er pænt imponeret!

    SvarSlet
  7. Et forsinket, men velment hjertelig tillykke med fødselsdagen :-) Superflot quilt ......sådan noget ville jeg aldrig kunne finde ud af, så er pænt imponeret!

    SvarSlet
  8. Et stort forsinket tillykke med fødselsdagen. :-)
    Spændende med dine tasker og din quilt. Meget imponerende.

    Vi var inde og se Askepot - med rigtige mennesker. Tøserne hyggede sig rigtig meget.

    SvarSlet
  9. Kære Lin.
    Også fra mig en forsinket lykønskning til dig,
    du er jo en kylling*lol* nyd din ungdom *smile*
    God påske til dig og dine!
    kh
    Bente

    SvarSlet
  10. Bedre sent end aldrig ikk :) Tillykke med fødselsdagen

    SvarSlet
  11. Et forsinket tillykke med fødselsdagen, håber du havde en god dag.

    SvarSlet
  12. Jeg vil også ønske et forsinket tillykke med fødselsdagen. Ja, et år går virkelig hurtigt:-) Det du guilter ser smukt ud og må være spændende at lave.

    SvarSlet
  13. ♫♪♪♫HURRA og TILLYKKE
    bedre sent end aldrig, er det ikke det man siger :o)
    Jeg håber du havde en fantastisk dag.
    HURRA ♫♪♪♫

    SvarSlet
  14. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvarSlet