mandag den 20. februar 2017

Naar man maa improvisere

Det bliver man noedt til naar man kommer afsted med for lidt garn. Men pyt, det er jo kun mine gummistoevler de skal ned i.






Strik blev det ikke saa meget til, men lidt har ogsaa sin ret.  Tilgengaeld i det lidt triste og taagede vejr




fandt vi en megahyggelig restaurant i Antibes som staerkt kan anbefales hvis I kommer paa de kanter. Café Kanter paa Boulevard Albert 1er.
Og her sidder de saa far og datter. Ela og helten var ogsaa med, men de skulle altsaa ikke med paa noget billede.




Fik den laekresta tartar med troeffel-kartoffel-mos, (ja det lyder ikke saa sofistikeret paa dansk haha) men joesses hvor det smagte. Til kaffen blev der, til Ela's store glaede, sat en megavase fyldt med haribo paa bordet. Hold da op, har aldrig set saa mange vingummier paa een gang. 



Og i Aarhus har Boenne fundet glaede ved at tegne og male.





Det var alt for denne gang. Knus til jer ude i aeteren.

7 kommentarer:

  1. Farverige strømper til brug i det grå vejr. Synes kun det er sjovt og strikker tit strømper på samme måde. Hyggestunder kan man aldrig få for mange af og tak for indblik i dine tegninger på turen

    SvarSlet
  2. Hun ser da talentfuld ud, den lille bønne - det skal hun vist bare blive ved med :-) Tak for din altid skønne kommentar, de glæder mig altid meget. Diva er helt klart en Emil på 4 ben og hun lever til fulde op til sit navn - i dag ville divaen f.eks. ikke rigtigt gå tur herhjemme - det vil hun kun, hvis vi kører i skoven eller til stranden, he he ;-) Og ja - de bliver nok pakket ind i vat de små i dag, men når forbudet mod halstørklæder er baseret på en ulykke - ja så kan man kun sige at 1 ulykke er 1 for meget, ikke? Jeg elsker dine strømper og kan jo godt lide, at tingene indimellem bliver lidt skæve - synes bestemt de skal ligge oppe på bordet og ikke kun befinde sig i gummistøvlerne ;-) Uha da for en kæmpe portion vingummi - jeg glæder mig over, at jeg ikke lige kan række ind gennem skærmen - elsker vingummi, men spiser dem kun meget sjældent. Skønt billede af dig og din far - men du ser jo altid godt ud på billeder :-)

    SvarSlet
  3. hej Lin,
    sokkerne er da for fine til at blive gemt i gummistøvler !
    Jeg er vild med Elas malerier. Det er fantastisk som hun kan omgåes med blyanter og pensler !

    kh
    Angelika som kunne tænke sig at gå ombord i vasen med vingummi :-)

    SvarSlet
  4. Det er da nogle festlige strømper! Superflotte.
    Hvor hyggeligt med lidt familietid!

    SvarSlet
  5. Jeg er vild med de sokker. Nøj nogle fine kunstværker - imponerende!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet