tirsdag den 22. maj 2012

Heldig.

Nu har jeg været så længe væk fra nettet at de gud hjælpe mig har haft tid til at lave hele "Blogger" om. Surt show lige indtil jeg får vænnet mig til det igen hehe.
Jeg ville bare lige vise jer hvad jeg har været så heldig at få købt hos Jane dengang hun holdt udsalg.


Er det ikke en masse lækkerier????? Tusinde tak Jane for et godt udsalg.  Så nu har jeg til en Karla, Lady Love, Bredbånd, Salt og Peber og Cecilia.
Og så er det bare om at se at komme til pindene.

Rigtig god tirsdag til jer alle. Nu vil jeg tage over på skolen og "pine" mine norskelever lidt hehe.

5 kommentarer:

  1. Tu vas nous réaliser des petites merveilles avec un aussi joli stock de pelotes ! Que les couleurs sont belles ! Bon courage pour tes cours... Bises

    SvarSlet
  2. Oh det ser virkeligt lækkert ud, kan føle din glæde :-)
    Dansker, bosiddende i Frankrig og underviser i norsk, har jeg fattet det?
    Hvis ikke, så er det egentli heller ikke så vigtigt, du er simpelthen en skøn blogveninde!
    Knus
    Bente

    SvarSlet
  3. Velkommen tilbage :) Det tog også mig noget tid at finde rundt, men vi er da heldigvis omstillingsparate, ikke sandt?
    Du må i gang med pindene, så vi kan se, hvad du får ud af det lækre garn, du har købt

    SvarSlet
  4. Hold da op, som du skal strikke ;-))
    Med hensyn til Blogger, saa har jeg aendret det tilbage til det gamle layout. Det nye saetter jeg mig foerst ind i naar det gamle er helt vaek ;-)
    kh
    Angelika

    SvarSlet
  5. Herligt med en masse nyt garn :-)
    God fornøjelse :-)

    SvarSlet