fredag den 17. maj 2013

17 maj

Rigtig god 17 maj til alle nordmaend der laeser med.



 Der bliver noget at snakke om i min norskundervisningstime i dag. De skal afsted til Bergen i naeste uge, og saa er min aarlige mikrotjans slut.  
Det er nogle soede 8. klasser i aar.  Disciplinerede og velopdragne.
Kan huske det foerste aar, hvor overrasket jeg var over at eleverne stod skoleret bag deres stol og ventede paa at jeg skulle sige " vaer saa god at sidde ned", at blive tiltalt De og Madame. Ja man vaenner sig hurtigt til den hoeflighed.




Rigtig god fredag og hav en pragtfuld blog-week-end.

2 kommentarer:

  1. Hei Lin
    Takk for hilsen i bloggen på 17 mai. Og så fint for de franske elevene at du kan fortelle dem om 17 mai før de drar til Bergen og Norge.
    Jeg er ikke ute og feirer i dag, men ser det på tv. Deilig med en fridag, det har vært så mye i det siste....så jeg bare nyter av å hygge hjemme. Men jeg vasker klær. Sønnen flyttet hjem fra skole nå på onsdag, og det ble endel tøy som måtte vaskes.
    Ha en fin fredag du også.

    SvarSlet
  2. Hej Lin. Tak for gratulationen. Det blev århundredes 17. mai, i hvertfald vejrsmæssig, for var varmt og tørvejr hele dagen, det blæste en del, det var kun godt, for ellersd havde det været varmt i bunad. Håber I fpr lidt bedre vejr i slutningen av pinsen.
    Forsat god pinse :-)
    Anja

    SvarSlet