torsdag den 14. november 2013

Jeg skulle bare bruge en hagesmaek

sagde helten og kiggede helt forskraekket paa mig. "Du maa have arbejdet ved et samlebaand i et tidligere liv". Det har han maaske ret i, aner det ikke, men han skulle bruge en barselsgave, og saa gik der sport i det.



Det gav mig lyst til at proeve at lave nogle babysko som jeg har fundet paa denne blog






Nu har han da noget at vaelge imellem.

Og saa fik jeg strikket mine foerste " Toe up" stroemper fra Antje Guillinghams bog " Knitting more circles around socks". De er lige hoppet af pindene og maa nok dampes en omgang.


Det er noget jeg maa proeve igen. Herligt ikke at skulle tage masker op langs haelen.

En "Regular Guy Beanie" hue fundet paa Ravelry har faaet plads i min gavekasse. Den er strikket i noget restegarn af ubestemt oprindelse som laa i kassen. Skoent at faa brugt lidt rester.



Rigtig god torsdag til jer alle.

8 kommentarer:

  1. Du har da energien i orden du også, Lin. Her var det masse kreativitet på bloggen din.
    Men jeg var jo uten energi i hele august og september, så jeg har mye å ta igjen, hi hi.

    SvarSlet
  2. så har du da gaver nok til de næste mange gange :-)
    knus
    Angelika

    SvarSlet
  3. Nøj, nøj, nøj, - sikke da en fin produktion.

    SvarSlet
  4. Sikke mange fine ting - meget kreativt (:

    - Kit

    SvarSlet
  5. Ja, hvorfor nøjes, når man nu kan lave en hel striber af skønheder

    SvarSlet
  6. Hold da op du ha' haft speedes op ( igen) for strikkepindene og symaskinen - så fine ting igen igen
    Go weekend
    Knus

    SvarSlet
  7. Jeg blev lidt bekymret allerede ved overskriften! Flotte hagesmække og nuttede sko. Du må ud at finde nogle babyer.

    SvarSlet
  8. Nuiiiiii de er nuttede de små sko. ØV min egen næsten er for stor til dem.

    SvarSlet