mandag den 16. maj 2016

Ruskindsfrakke

Jeg fik en gammel ruskindsfrakke. I kender vel een af de der " kan du ikke bruge..." hvor man faktiskt mest har lyst til at sige nej, men hende der foraerer den er saa soed at man bare ikke faa sig selv til at sige det. Saadan een var det jeg fik.
Den laa saa gemt af vejen et stykke tid indtil en idé tog form.

Her ligger dyret halvt klippet.



Jeg fik lavet mig en taske hvor jeg beholdt een af frakkens kaempe yderlommer .






Og nogle punge saa der er kommet lidt mere bund i de 75 lynlaase jeg fik klikket mig til for (ups) nogle aar siden.



Plus to af disse lavet efter denne model. ( fundet paa pinterest)





Saa i morgen skal jeg have pungene med til gym saa den soede giver kan vaelge.

Rigtig god pinsemandag derude og rigtig god 17 maj i morgen til de nordmaend der laeser med.

8 kommentarer:

  1. Og så er det lige, at man IGEN ærgrer sig over, at døgnet ikke har flere timer. Hvor er det en fed idé. Så fine ting, du har lavet.
    Der har lige kørt en række udsendelser her i DK, - Fra yt til nyt, - og det kribler i fingrene for at få tid til at sy om. Men det må nok lige vente lidt.

    SvarSlet
  2. Hvor er du dog kreativ, sikke dejlige ting, du har fået ud af en gammel frakke

    SvarSlet
  3. hej Lin,
    en rigtig god ide ! Jeg er nok ikke god nok til at gemme på ting, til jeg engang får den helt rigtige ide.

    knus
    Angelika

    SvarSlet
  4. Jeg er bil med de lynlås punge. Fed ide.

    SvarSlet
  5. Sikke fantastiske ideer, det må da kaldes genbrugs guld

    SvarSlet
  6. Tænk - alt det, der kan blive ud af en gammel ruskindsfrakke - hvor er det en lækker taske og smart med de små lynlås punge :-) Jeg fatter ikke, hvordan de kan holde ud at sy lynlåse i sådan noget stift ruskind - du er sluppet godt fra det ;-) Så nu husker du det næste gang, du har lyst til at sige nej, ikke? Ha en rigtig god weekend, når vi når frem til det og tak for dine altid søde kommentarer - jeg glæææder mig altid til at læse, hvad du har skrevet :-)

    SvarSlet
  7. Det er bare så god en ide, det med at bruge de gamle skindjakker til, har lige set at butikker her i dk, gør meget i at lave tasker osv. Og vildt flot du har fået så meget ud af det.

    SvarSlet