søndag den 2. juli 2017

I bliver overrendt.

Ja nu er jeg her sandelig igen med noget nyt.  

Jeg forsatte i serien " Moar, jeg har ikke noget at tage paa".





T-shirt og kjole lavet paa samme gamle moenster fra "Alt om Haandarbejde"  aar 2001. Shortsene er fra Ottobre, det fantastiske finske blad hvor en 42 model er en 42 model og ikke snydt ned paa et skelet str 32.  Tag et kig paa det, det er ikke saa tosset.  Nu hedder  serien ioevrigt: "Moar jeg vil ikke have mere hjemmelavet, jeg har nok" Hehe.

Onsdag gaar turen ned til morfar hvor jeg skal se min store dejlige pige og hvor vi skal ordne op saa han kan vaere alene mens vi tager hjem i august. Jeg glaeder mig til at komme hjem og er samtidigt vemodig, da det nok bliver sidste aar i mormors dejlige sommerhus. Men vi skal nyde det til det sidste. 

Naa, men foerst La Côte d'Azur. 
Sender hilsen dernede fra.

Er der een venlig sjael derude som kan fortaelle mig hvordan man blogger fra I-phone???

7 kommentarer:

  1. hej Lin,
    så lærte jeg noget nyt, for jeg var ikke klar over at Ottobre er finsk :-) Det er flotte ting du har syet !

    kh
    Angelika

    SvarSlet
  2. Nå nej, trist med sommerhuset, men dejligt med en tur hjem.

    SvarSlet
  3. Lækre fabrikationer.
    God sommer, - det lyder som dejlige planer.

    SvarSlet
  4. Hvor er det lækre ting du har syet til pigerne. Lidt i Mads Nørgaard stil! Sælger I jeres del af sommerhuset?

    SvarSlet
  5. Jamen, det er da dejligt at blive overrendt af dig, Lin ;-) Nu har det kære barn jo også en fuld sommergarderobe og en fin én af slagsen, så hvorfor ikke holde ved det? ;-) Men ens mor kan jo hurtigt blive bidt af en gal symaskine, he he. Du må strikke Lin - det går ikke så hurtigt :-) Rigtig god tur hjem og nyd den, hvis det bliver den sidste i sommerhuset :-)

    SvarSlet
  6. Det ER forunderligt det der med hvornår man har tøj nok! I foråret var min niece totalt bukseløs lige pludselig. Jeg gik med hende i centeret, og efter en evighed (cirka) havde hun fundet et par jeans der passede. Da jeg spurgte, om ikke det var en ide at købe et par til, når nu de passede? sagde hun "Nej, nu har jeg jo bukser". Suk.
    Hvor er det fine ting du har syet, og det med Ottobre må jeg lige skrive mig bag øret.

    SvarSlet
  7. Thanks for another great post.This is so amazing.

    SvarSlet