torsdag den 27. juli 2017

Nyt betraek

En lille hilsen nede fra kysten blev det ikke til, men I kan tilgengaeld faa lidt billedspam derfra.  Billederne er fra en gaatur.  Foerste billede er af den lille landsby mellem to grene. Det midterste er udsigten til Cannes og det sidste til den kunstige soe St Cassien hvor bla brandflyvemaskinerne kommer for at oeve sig i at suge vand ind.





Men, det allerbedste var at have mine to piger om mig igen.


Ela havde en ny indbygger med til poolen. Den ser noget fjollet ud, men faktisk ret behagelig at ligge paa. Cocktails i de smaa, proevede vi dog ikke.


Og det er bare lidt fra haven.




Det var megavarmt dernede, saa strik blev kun til smaaterier. Stoevlekant fra klompelompe og den saedvanlige hue/stroemper.



Tilbage i Rodez er det symaskinen der har faaet min opmaerksomhed for at lave nyt betraek til mine aeld gamle stole som vil kunne goere nytte i et studentervaerelse. Betraekket blev liiiiiige smaat nok, saa jeg lavede et sort der er blevet bedre. Saa er der kun tilbage at haabe paa at det falder i smag.



Nu skal der pakkes og ordnes for paa soendag vender vi koeleren nordpaa. Om vi glaeder os??? YES, jeg tror det lige.

Kan I have det fantastisk derude og nyd resten af sommeren. Naeste gang bliver det hilsen fra Falster.

3 kommentarer:

  1. I har da bare de fineste omgivelser! Betrækket til stolen er bare SÅ fint, og det er da en meget klassisk model af stol!
    Rigtig god ferie i Norden.

    SvarSlet
  2. Tilbage i Rodez er det symaskinen der har faaet min opmaerksomhed for at lave nyt betraek til mine aeld gamle stole som vil kunne goere nytte i et studentervaerelse. Betraekket blev liiiiiige smaat nok, saa jeg lavede et sort der er blevet bedre. Saa er der kun tilbage at haabe paa at det falder i smag.
    pure earth organic cotton 300 thread count queen 6 piece sheet set
    pure cotton double bed bedsheet

    SvarSlet