mandag den 4. juni 2012

Klip klip

Og kyllingen klippede, og kyllingen haeklede og voila


Model 9  fra "Sandness garn klassikere" strikket i det laekreste alpacasilk fra hjertegarn. Virkelig en fornoejelse at strikke, og det garn..... Himmelsk.
Krebsekanten foeltes maerkelig at lave. At haekle baglaens skal man altsaa lige vaenne sig til, men oevelse giver mester. Kanten blev dog lidt for loes, men det kan vask 2 vel faa has paa.
Den skal nok blive et hit.

Rigtig god blog-uge til jer allesammen.

18 kommentarer:

  1. Sikke nogle smukke farver, du har brugt til den skønne vest.
    Jeg kan godt forstå, du er glad for garnet, det er bare SÅ blødt

    SvarSlet
  2. Den ser lun og lækker ud:)

    SvarSlet
  3. Smukt og farverne klæder hinanden perfekt.

    SvarSlet
  4. hej Lin
    hvor er den flot ...håber 2. vask kan gøre kanten glat :O)
    knus♥

    SvarSlet
  5. Den er flot! Farverne er så smukke sammen!

    SvarSlet
  6. Hvor er den blevet flot Lin! Så er vi ikke længere klip i strik jomfruer. Jeg klippede i strik for første gang i går, resultatet der desværre ikke så smukt som dit, men jeg lærer det vel....
    Lækker er din sweater vest i hvert fald!

    SvarSlet
  7. Woww hvor er den lækker. Jeg kan godt forstå du klipper i det strikkede med bævrende hænder og hjertet i halsen, gudskelov endte det med et meget fint resultat :))

    SvarSlet
  8. Den er blevet rigtig fin.

    SvarSlet
  9. Den er meget smart til dig, farverne er fantastiske sammen. Godt at du turde klippe :-)

    SvarSlet
  10. UHA! Jeg hader at klippe i strik. Det tog mig næsten to måneder at mande mig op til at sætte saksen i min første klip-op-cardigan...

    Skønne farver du har valgt.

    SvarSlet
  11. Det er vel nok et smukt mønster den har på bærestykket og det der med at klippe, uha, der er jeg ikke nået til endnu:-)

    SvarSlet
  12. Klipp, klipp, ja. det gjorde nemlig jeg også, med min jakke.
    Din ble kjempeflott!!! Er det ikke gøy når noe vi lager blir en hit?

    SvarSlet
  13. Hejsa Lin♥ Tak for dine søde kommentarer! Hvor er den flot. Du er altså dygtig og din taske organizer er virkelig chekket. Pyh held og lykke med den symaskine jeg kan ikke engang finde ud at bruge sådan en helt almindelig en tihi. Ha en dejlig dag♥ Knus

    SvarSlet
  14. Ih, hvor er den bare blevet flot. Det må være en fornøjelse at kunne strikke sådan.

    SvarSlet
  15. Den er vildt flot, meget flotte farver sammen.

    SvarSlet
  16. Det er virkelig herligt med et lækkert strikketøj, og når både garn og mønster går op i en højere enhed, kan man bliver helt trist når man når til vejs ende. Du kom virkelig godt i mål, for den er überlækker den ærmeløse sag.
    Baglæns hækling siger du, det har jeg endnu til gode, men lyser da underligt!
    Rigtig god tirsdag til dig ;)

    SvarSlet