søndag den 23. juni 2013

Tak

Tusinde tak allesammen hvor jeres gode raad som med det vums er blevet fulgt.
Loerdag morgen var jeg hele byen rundt uden resultat og loerdag aften "smed" jeg mig paa nettet hvor jeg endnu engang blev bekraeftet i min mistanke om at Frankrig er aarhundreder bagud hvad haandarbejde angaar, saa jeg maatte IGEN bestille i udlandet. Saa mens jeg venter paa Postmand Per, vil jeg paa denne iskolde soendag, traekke benene op i fifa'en med en god bog, et tykt uldtaeppe, lidt strikketoej og en kop af dette her fra min supergode ekspressomaskine.



Rigtig god blogsoendag og tusinde tak for assistancen.
Og saa lige  rigtig god bedring  til Lene Strikkeheks som er sengeliggende med feber og slem hoste, den stakkel.

5 kommentarer:

  1. God søndag osse til dig...kaffe er altid godt.

    SvarSlet
  2. Nåh, tak - jeg ligger her skam stadig - ØV :-( Det er faktisk rigtig synd for mig, men jeg er begyndt at drikke vand med dråber af Rød Solhat og jeg synes, det begynder at hjælpe (en veninde troede jeg sagde Rød Fluesvamp og blev helt stille i røret, da jeg sagde det ;-))

    SvarSlet
  3. Hvad sker der lige for vejret hos jer?

    SvarSlet
  4. Skønt at du fik hjælp til alle dine godter(som jeg bestemt ikke kunne hjælpe med at identificere)
    Det er jo lige det der også er så fedt ved at blogge, der er altid én eller anden der kan hjælpe:-)
    Dejligt at du kunne "nøjes" med billeder fra vores strik på slottet, det kunne ellers være sjovt at mødes fra rigtig mange verdenshjørner/lande:-)
    Go mandag til dig
    Kis:-)

    SvarSlet