søndag den 1. juni 2014

Ferie

Cannes er dejlig foer festivalen. Og vi noed det ogsaa i fulde drag de dage vi havde godt vejr. Det er skaegt som det ogsaa forandres dernede. Da vi boede der var det naesten det regnfrie omraade og man sukkede  efter lidt vand og syntes det var saa skoent naar vi kom hjem til Dk og havde en vaad dansk sommer. ( Var det snobbet udtrykt???? Det var ikke meningen) Nu naar vi " hungrer" efter sol og varme synes jeg det staar ned i staenger naar vi er der. Skoert ikk?????

Naa men som saedvanlig fik vi ikke lavet alt det vi ville, men vi fik da hjulpet min far og det var jo derfor vi tog derned. 

Jo, hende med de store flueoejne, det er mig.

 Det er skaegt som rollerne bliver byttet om. Min far klarer sig selv i det daglige og saetter en stor aere i det og det er rigtigt godt. Der hvor den kokser er naar det gaar galt ( selvfoelgelig).Der er visse situationer hvor man hellere skulle lege garvet chef og uddelegere end staedigt barn som vil selv for naar man saa skal rede ud i traadene bagefter,  kan der gaa meget tid med det. (rigtigt meget endda).

Heldig har han heller ikke vaeret paa det sidste. Last episode var en hacker der gennem en amerikansk bank gik ind og toemte hans bankkonto. Det er saadan noget man kun laeser om i avisen ikk??? Det har givet mig helt paranoia.



                                                   Boenne i Juan Les Pins ( flot blaa himmel ikk??)


                           Mini-grillen i Cabris. Kommer I paa de kanter kan den anbefales. De har nogle muslinger                                                                      der siger spar to til alt.


                                                    Boenne har pooltjansen.


Strik kan jeg ikke lige vise jer noget af. En camomille mangler billede, en drops-jakke knapper osv osv, men det kommer det kommer.( Jeg skal bare liiiiiiiigggeeeeeee..................................................................................

Knus herfra og god soendag.

4 kommentarer:

  1. Det er svært at nå det hele. Men bare man når det vigtigste :)

    SvarSlet
  2. Sikke dejlige solbeskinnede billeder:-)

    SvarSlet
  3. Det lyder da dejligt, og det med vejret er jo sådan, vi vil gerne ha´ lidt af det hele ...

    SvarSlet
  4. Sikke skønne billeder, det ser ud, som om I hygger jeg gevaldigt
    Hackere er noget, fanden har skabt, tænk at tømme andre menneskers konti, øv øv øv

    SvarSlet