lørdag den 21. juni 2014

Hvad skete der lige her?????

Jeg tror lige jeg blev angrebet af en energibombe og en gang voldsomt  tidspress. Vi tager jo hjem ( megasmil). Mandag vender vi kareten nordpaa og er hjemme onsdag morgen, saa i juli bliver der kun sporadisk internet for mig. Men saa var der lige en del jeg skulle have faerdigt + alle de der " du maa lige reparere" i sidste oejeblik.

Foerst heltens bukser som nu er blevet shorts hvilket min tyske Amy-nederdel baerer bevis paa. ( Lydert, du fik ret i din kommentar hihi)  Helten og jeg har et eller andet med cowboybukser. Dvs at bukserne er bedst naar de er lige ved at falde fra hinanden og saa maa deres levetid jo forlaenges paa en eller anden  maade.



Denne gang blev det til en stor lap syet paa vrangen for at man skal kunne se stoffet gennem hullerne. Ih jeg er saa pjattet med forslidte jeans.



Denne her er det man kan kalde doedsygt strik i et irriterende garn. Garnet er hoer/bomuld fra Garnudsalg og det skilder naar man strikker og er faktiskt lidt ubehageligt at arbejde med ( bloedt ville det vaere synd at kalde det).
Modellen er Top 3 fra Nordiske masker 2 ( det haefte jeg vandt i Kaaes julekalender)  Den bliver nok dejlig her til sommer. Pigerne kom godt nok med bemaerkninger om en hudfarvet bh der kunne ses, men det er "detaljer". Det er ioevrigt dem der tog billederne og  utaalmodigheden var som saedvanlig til stede.





Her leger jeg One-D-hysterisk fan. Boennes veninde var til koncert i Paris i gaar og havde sendt en video af hysteriske toeser som lige skulle efterabes.
Modellen er Monday Basic fra Ottobre nr 5/2013 og stoffet er fra mamzelle fourmi



Samme model men i noget 30 aar gammelt Signal stof fra H2O.




Model summer basic fra Ottobre 2/2013 Stoffet koebt i Toto i Cannes.




T-shirt fra Alt om Haandarbejde nr 231 marts 2001. Stoffet er ogsaa fra Mamzelle Fourmi.  Jeg havde koebt til to boerne T-shirts men de blev lige klasket sammen til en til mig.  




Og tilsidst men ikke mindst   75-2 lynlaase.  Dette er en DIY fra Stjernefroe.
Super DIY, lige til at gaa til. Tak for det Christina.





Nu vil jeg oenske jer alle en fantastisk week-end og saa begynde at pakke min kuffert.

Hov I skal da lige se  hvad jeg fandt paa nettet forleden.



Sikke noget fis, for vi er da saa dejligt nemme at omgaaes ikk?????

10 kommentarer:

  1. Hej Lin,
    sikke en masse ting du har lavet ! Nu trænger du da vidst til en lang sommerferie :-)
    Nyd den !

    kh
    Angelika

    SvarSlet
  2. Tak skal du ellers ha', du er flittig. Og shortsene til Helten er blevet flotte, det er dejligt med genbrug.
    Hudfarvet bh er da helt perfekt under din strikbluse, det er altså lidt sjovt, som teenagere somme tider kan være bonerte :-)
    Rigtig god tur til Danmark - og jo, vi er meget, meget nemme at omgås ;-)

    SvarSlet
  3. Hold op som du har været kreativ - klar parat til sommer i DK! Skønne skønne ting og din strikbluse har måske været kedelig at strikke, men den er smuk smuk :))
    Nu håber jeg I får en dejlig ferie og at vejret er med jer!

    SvarSlet
  4. Godt brukte jeans er det beste som finnes!!!!!
    Jeg har en favoritt , som for tiden er gått hull på. Men er det ikke mote, eller hva?
    Du har virkelig sydd og strikket i en vanvittig turbotempo, Lin.
    Nå unner jeg deg ferie, og å komme hjem til Danmark?
    Jeg drømmer om neste tur til Danmark......
    God sommer. Håper du får fint vær. Klem

    SvarSlet
  5. Ih, du milde, hvor ånden da er kommet over dig. Jeg kender godt det med de slidte jeans.

    Jeg kan godt forstå, du glæder dig til at komme til Danmark, - vi er nemlig så milde og gode heroppe. Jeg forstår ikke rigtig det skilt.....

    SvarSlet
  6. Sikke da nogle dejlig bluser du har fået syet, dem skal du nok få brug for her i sommeren.
    Velkommen til Danmark, håber I får en dejlig ferie :))

    SvarSlet
  7. Ja, jeg er totalt målløs! zoooooom og så har du lige syet og strikket en hel garderobe :-) Ærgerligt med garnet - ordentligt garn er jo den halve fornøjelse, men man kan døje meget, hvis det færdige produkt bliver rigtig lækkert, men det lyder ikke helt sådan. Rigtig god tur til Danmark og selvfølgelig skal du til Jylland på et tidspunkt - det er jo HOVEDLANDET, ikk? ;-)

    SvarSlet
  8. Det skilt, er da helt galt, vi er da så nemme at ha med at gøre ;0) god tur til det danske.

    SvarSlet
  9. Sikke travlt du har haft :) håber i nyder livet her på sydhavsøerne :)

    SvarSlet
  10. Hi lin,
    du har da været så super flittig og med det gode vejr som I har kunnet nyde i DK i sommers, har der jo også rig lejlighed til at gå i korte ærmer ☺
    Min mand har levet med en dansker i over 30 år, han vil nok ikke skrive under på at det er nemt, men bestemt ikke kedeligt ;-)
    kærlig hilsen
    Bente

    SvarSlet