lørdag den 28. november 2015

Endnu et langtidsprojekt og julemarked.

 Hvad skete der lige her???? Endnu et langtidsprojekt er blevet faerdigt. Frk Selvdisciplin maa vaere kommet over mig. 
Denne valkede taske fik ENDELIG hank paa efter at have ligget saa lang tid at baade garn og opskrift er gaaet i glemmekassen.






Den fine etikette var en jeg fandt paa pinterest til fri afbenyttelse.

Julemarkedet havde jeg ellers fraskrevet mig efter den lidt fritureimpregnerede oplevelse med sure miner jeg havde for to aar siden, men saa pyt da. Det er jo kun en soendag det drejer sig om og os handlende imellem har det jo hyggeligt.  Stillede op her til aften, og "faldt over" en handlende med krydderier der har kanel fra Ceylan. Har lige laest en skraemmende artikkel om den mest gaengse kinesiske kanel og giftstoffer og jeg skal gi dig skal jeg, og da jeg spiser rigtigt meget kanel blev jeg lige lidt bange. Saa i morgen skal der koebes "rigtig" kanel fra Ceylan. Det glaeder jeg mig til.( Som I kan hoere er en eventuel fortjeneste allerede roeget floejten haha)


 Ela var med og agerede fotograf




De fine banderoler til stroemperne er ogsaa en gang "fri afbenyttelse" fra pinterest.



Kan I have en rigtig god soendag i advent. 

Og paa snarlig genblog.

10 kommentarer:

  1. Nu har jeg da aldrig, to 'gamle' ting færdige på kort tid.
    Sikke mange skønne ting, der er på det julemarked. En speciel kanel? Den må jeg høre nærmere om, gad vide, om den smager anderledes end den kanel, vi ellers bruger?

    SvarSlet
  2. flot taske ! Held og lykke med salget :-)

    SvarSlet
  3. Håber du får solgt noget, pøj, pøj med det

    SvarSlet
  4. Jeg ønsker dig godt salg. Jeg skal selv på et lillebitte julemarked i dag, - julestue vel nærmere.

    Sikke lækre etiketter/banderoler. Dem må jeg da vist have kigget nærmere på.

    SvarSlet
  5. Den er vildt fed din taske, sådan en kunne jeg godt tænke mig at lave.
    Held og lykke med julemarkedet. Alle de ting du har nået at lave til det.

    SvarSlet
  6. Håber på et rigtig god salg

    SvarSlet
  7. Veldig hyggelig taske har du laget. Håper du hadde en riktig god julemarket.
    Jeg var samme med venninne og vi har laget jul overraskelse :-))
    Første advent-hilsen sender deg Viola.

    SvarSlet
  8. En kjempefin taske. Godt det kom hank på den.
    Hvordan gikk det så med julemessen? Ble det noe salg?
    Jeg og en venninne har planer om å strikke så mye neste år, at vi kan ha en julemesse sammen om et år. Glemt er den messen jeg arrangerte hjemme hos meg selv for sikkert 10 år siden, hvor jeg var så stresset, og sa aldri mer!!! Hi hi
    Ny uke, nye muligheter ( nå med grønn lue på )

    SvarSlet
  9. Det er godt å få ferdigstilt slike prosjekter som av en eller annen grunn har blitt liggende. Vesken ble tøff med lærhanker på :) Håper du hadde en fin erfaring på messe, med godt salg :)

    SvarSlet
  10. Ih, du godeste! Havde du strikket hele det bord fyldt?
    Imponerende!
    Tasken er rigtig, rigtig flot.

    SvarSlet