tirsdag den 11. marts 2014

Og saa er det bare Toulouse.

Vi har vinterferie for tiden og familie og hygge bliver nydt. ( Derfor ikke meget blogning)

I dag tog vi os en endagstur til Toulouse og da vi slap pigerne loes i butikkerne blev de saa lamslaaede at de kom tomhaendede ud ( et engangsmirakkel ). Jeg blev tilgengaeld behoerigt slaebt ud af stofbutikker ( saa jeg var ogsaa tomhaendet ( GRRRRRR)) og overhoerte en samtale far og doetre imellem om hvilke gader der skulle gaaes udenom ved naeste besoeg (suk de konspirerer imod mig hulk!))

Lidt "telefon-billeder" skal I faa for nogle gange havde jeg virkelig indtryk af at befinde mig i Italien, og saa var det bare Toulouse :-D






Lidt hvile og en rigtig god italiensk kaffe ( der er den igen med Italien). Fantastiks café med DJ mixerpult ved siden af eksressomaskinen, rod paa alle hylder, en verdensomfavnende overtatooveret barpige med det mest charmerende smil  og et lille hus hvor en spand klorin ville have gjort undervaerker.





( det er da lidt Italien ikk??( og hun insisterer))



Jeg har en god del ting faerdigt parat til photoapparatet og en del til montering + photoapparat. Saa nu skal der bare trykkes paa knappen.

Men foerst.....Sofa, et glas Gaillac-vin ( den lokale) og strikketoej.Mums.

Rigtig god aften til jer alle.

9 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud, og specielt det sidste billede kunne sagtens være taget i Italien ;-)
    Jeg synes altså, det er strengt, du ikke får lov at købe stof, du skal ikke finde dig i, at familien rotter sig sammen om dig :-)

    SvarSlet
  2. Fortsat god ferie. Synd, at familien sådan rotter sig sammen....

    SvarSlet
  3. Ser helt igennem skønt ud :)

    SvarSlet
  4. Hyggeligt :-) Men det er da ikke ok, at gå tomhændet ud af butikkerne, nu der er dømt shoppetur :-)
    Fortsat god ferie <3

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig eksotisk ud og lyder bare skønt! Undtagen det med at komme tomhændet ud af en stofbutik. Du må da have revanche!

    SvarSlet
  6. Det er så fint med slike familieturer. Og selv om det ikke ble kjøpt noe, så er det turen i seg selv, og det å være sammen som er å fint.
    Flotte bilder du tok. Og morsomt å lese dine betraktninger .
    Og hvorfor har dere dansker et så stort hjerte for Italia, tro????

    SvarSlet